Even terug - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Even terug - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Even terug

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

15 Juni 2011 | Portugal, Lissabon

Na de hele Algarve gezien te hebben ben ik weer in het land. Mijn Tante is overleden en ik heb vrijdag de crematie. Het was te doen om vanuit Lissabon naar Nederland te vliegen dus op vakantie in Nederland. Afgelopen week vanuit Albufeira naar Portmao gereden en hier twee dagen op een parkeerplaats gestaan. Vanuit Portmao het binnenland in geweest naar Silves, Mooi oud stadje en naar Caldis de Monchique gereden. Een plaatsje met warmte bronnen en kuuroort. Na twee dagen weer door naar Lagos gereden, hier een camping met zwembad gepakt. Lekker rond gefietst en de stad bekeken. Na het slechte nieuws een vlucht geboekt en naar Lissabon gereden. Ik ben weer een weekje thuis en ga volgende week woensdag weer terug.

• 15 Juni 2011 - 06:03

Femke: