weer thuis - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

04 Augustus 2011 | Nederland, Huizen

Misschien voor een aantal een verrassing, ik ben weer thuis. Vorige week nog even samen met Arjan wezen shoppen in een winkelcentrum net buiten Milaan. Toen we weer terug kwamen bij de camper was er ingebroken, lap top, fototoestel, tassen met memorie sticks, tv, dvd, sat ontvanger, arjans koffer, tom tom en nog wat dingen weg. Klote. Arjan moest naar het vliegveld dus daar aangifte gedaan. Ik ben verder gereden richting Turijn. Na verschillende hoosbuien, nog even pech (losse motorsteun) en flink balen besloten om lekker naar huis te rijden. Ik had gewoon weer zin om thuis te zijn. Ik ben vorige week donderdag lekker thuis gekomen. Ik kan geen nieuwe foto's plaatsen, alle foto's zijn weg. Hier baal ik het meest van. Iedereen bedankt voor het volgen van mijn reis en bedankt voor de reacties, op sommige momenten van mijn reis was dat een echte ondersteuning. Ik denk dat dit dan het laatste verslag is. Over 5 jaar 2 maanden met de motor door zuid America. Je moet toch iets hebben om naartoe te werken.

Mazzel.

  • 04 Augustus 2011 - 20:18

    Karin:

    Dat is even pech. Zo zie je maar eigen haard is goud waard. Dat merk je pas als je weer thuis bent. Geniet van je thuiskomst. En wat je plan over 5 jaar betreft. Heerlijk om naar uit te zien en aan te werken.

  • 04 Augustus 2011 - 20:47

    Adry:

    Te begrijpen dat je er na die diefstal echt de balen van had! Wij hebben nog wel logeeradresjes voor je in Colombia!
    Vast niet gevaarlijker dan Milaan en de bewaking is waarschijnlijk beter! In ieder geval iets om naar uit te kijken en naar toe te werken.
    Hopelijk vind je nu snel weer een baan naar je zin!
    Groetjes en welkom thuis,
    Ton en Adry

  • 05 Augustus 2011 - 19:04

    Ralph Te Mebel:

    Hey Neef,

    Wat is dat klote zeg....eerst al de fiets en dan nu eigenlijk je gehele inboedel van de camper.
    Geloof graag dat je het helemaal gehad hebt en weer naar huis bent gegaan.

    Greetz Ralph.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huizen

Arthur

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 21379

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 06 Augustus 2016

Oranje trophy 2016

10 April 2011 - 07 September 2011

met de camper door zuid europa

Landen bezocht: