Kitesurfen, Milaan - Reisverslag uit Milaan, Italië van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Kitesurfen, Milaan - Reisverslag uit Milaan, Italië van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Kitesurfen, Milaan

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

26 Juli 2011 | Italië, Milaan

Het is gelukt, Arjan en ik hebben gekitesurft. In eerste instantie hebben we een avond en een ochtend op een ondiep meertje, La Palme, in de buurt van Leucate wat geoefend tot de wind wegviel. Op zoek naar goede wind zijn we weer 100 km verder gereden naar Etang de Thau in de buurt van Sete, waar we de volgende dag goede wind hadden en de hele dag hebben gekitesurft. Omdat we richting Milaan moesten en tussendoor nog even de bergen in wouden zijn we doorgereden naar Avignon waar toevallig een theaterfestival bezig was met als afsluiter vuurwerk, erg mooi. De volgende dag zijn we de Alpen in gereden en erg mooie wegen bereden op weg naar Valbonais. Nou denk je deze naam heb ik eerder gehoord, dat klopt op de camping in Valbonais was ik al eerder geweest en was mij erg goed bevallen. Ik had nog niet veel van deze omgeving gezien dus zijn we een dagje wezen wandelen. Hierna door naar Italie over mooie bergpassen zijn we naar onze eerste stop, Turijn gereden. Turijn is een aardige stad maar levendig is hij niet, dit kan komen omdat het zondag was maar wij hebben ook niet veel cafés en restaurants gevonden. Gisteren en vandaag in Milaan geweest en de stad rond gewandeld, mooie stad met een mooie kathedraal en centrum en gelukkig wat levendiger. Morgen Arjan weer naar het vliegveld brengen en dan ga ik weer kijken wat ik ga doen.

• 27 Juli 2011 - 06:33

Ralph Te Mebel:

Hey Thuur,

Mooi dat jullie hebben kunnen kite-surfen... En het zal wel lekker warm zijn in Italië, je kunt er in elk geval heerlijk eten.
    Veel plezier en tot schrijfs...

Greetz Ralph

• 27 Juli 2011 - 06:42

Daniel:

wow...dat ziet er goed uit! Krijg spontaan zin om hier mijn bureau te verlaten en richting het zuiden te rijden..-)

• 27 Juli 2011 - 17:39

Margriet:

mooie foto hoor arie!

• 27 Juli 2011 - 17:54

Margriet:

jullie zijn wel een stukkie omhoog geklauterd zeg, mooie fotos van Valbonnais!

• 27 Juli 2011 - 18:30

Johan:

he thuur hier in hurghda kan je ook kite surfen ze doen niet anders. hier is het ook lekker warm 40 graden. groeten.