Terug in Frankrijk - Reisverslag uit Valbonnais, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Terug in Frankrijk - Reisverslag uit Valbonnais, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Terug in Frankrijk

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

08 Juli 2011 | Frankrijk, Valbonnais

Nog een dagje bij Llanes blijven staan en daar een rondje door een natuurgebied met hoge bergen gereden en een stuk gefietst. Het is hier erg mooi met mooie strandjes en een erg groen binnenland. Op naar Pamplona, de stad in twee dagen gezien en lekker op een terrasje met een boek en een bak koffie gezeten, prachtig. Het stierenrennen begint bijna dus de stad is in voorbereiding hiervoor. Een mooie stad maar je kunt zien dat hier veel geld aan het toerisme wordt besteed, alle oude gebouwen zien er uit als nieuw, een beetje te netjes allemaal. Wat wel heel gezellig is, de hoeveelheid mensen op straat gezellig aan het ouwehoeren en een biertje doen. 02-07 Door naar Ainsa een klein stadje in de Pyreneeën. Een leuk klein middeleeuws stadje met een fort. Hier lekker rond gewandeld en de volgende dag doorgereden naar Albi in Frankrijk. Toen ik mijn camper neerzette had ik uitzicht op een kathedraal, gigantisch groot gebouw, zeer indrukwekkend. Mijn loopschoenen aangetrokken en de stad doorgelopen. Een verrassing, een hele mooie stad met een echt een gigantische kolos aan kathedraal. Op 5-07 in Valbonnais aangekomen waar Jan Willem en Margriet op een camping staan, een erg mooie camping aan een meertje midden tussen de bergen. Op mijn verjaardag lekker bbq en biertje en lekker rustig aan gedaan. Ik ben nu onderweg naar Marseille om maandag Arjan op te pikken en 2,5 week samen te gaan Kite surfen en vakantie te vieren. Iedereen bedankt voor de sms jes en mailtjes. Tot binnenkort.

• 09 Juli 2011 - 08:50

Vincent:

Hey tuur als je in marseille bent moet je daar is kijken naar de kathedraal!1 ben daar vorig jaar geweest!!

• 15 Juli 2011 - 08:13

Ralph:

Hey Thuur,

Veel succes met KiteSurfen en hopelijk heb je beter weer dan hier in Nederland...

Greetz Ralph.