Samen met Arjan op stap. - Reisverslag uit Leucate, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Samen met Arjan op stap. - Reisverslag uit Leucate, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Samen met Arjan op stap.

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

17 Juli 2011 | Frankrijk, Leucate

Hoi allemaal het is al weer een tijdje geleden maar hier een korte samenvatting van de reis. 11 juli heb ik Arjan in Marseille opgehaald en zijn we samen naar de kust gereden, Carro en meteen lekker de zee in gedoken. 12 juli de wind opgezocht en een heel stuk verder gereden naar Fitou en gekeken of we konden kitesurfen. Op het meer zijn meerdere mooie kite locaties maar de wind was te hard voor ons beginners. De volgende dagen zou de wind weg vallen dus hadden we besloten om bij Sander en Ester te gaan bbq en. Deze zaten in Spanje, Empuriabrava, op een massaal toeristische camping. Hier hebben we twee nachten gestaan en genoten van hun gezelschap. Om ook een beetje cultuur te snuiven zijn we naar Carcassonne gereden en hier op een parkeerplaats overnacht. Een mooie 12e eeuws ommuurde stad. Vandaag de tour de france bekeken, leuk circus en zitten nu weer in Fitou met het vooruitzicht dat de wind morgen beter is.

• 18 Juli 2011 - 07:22

Gerdien:

Hoi Arthur,
    Het klinkt echt ongelovelijk mooi en ziet er nog beter uit ook op de foto's!
    Geniet ervan!!
    Groetjes,
    Gerdien, Hans en Elisa

• 19 Juli 2011 - 10:33

Christiaan:

hey tuur, zit zo al je foto's te bekijken en het ziet er mooi uit :)
    Nog gecondoleert met je tante trouwens.
    Weet je ongeveer waar je over een week of 2 zit?
    Ik zit over 2 weken in lunel frankrijk,
    als je in de buurt zit kom ik wel een keer een biertje halen :)

• 20 Juli 2011 - 08:22

Pieter Visser:

Ha Tuur, dan zat ik afgelopen weekend bij jou in de buurt, Montpellier en sete.
    zou leuk geweest zijn om even een biertje te doen.
    Maar met draaidagen van 16 uur denk je daar niet meer aan.
    Volgende keer beter.