Portugal - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Portugal - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Portugal

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

06 Juni 2011 | Portugal, Albufeira

Na een paar dagen me prima vermaakt te hebben in Sevilla leek het me tijd om de zee weer op te zoeken. Op naar Portugal. Mijn eerste stop, ongeveer 200 km verder, Tavira. Aangekomen in Tavira kon ik 2 camperplaatsen vinden waar geen andere campers stonden dus toch door naar een camping. In Fuseta zat een kleine camping. Vanuit de camping met de fiets naar Tavira, een klein oud dorpje en naar Olhao, een klein stadje met wat minder historie gefietst. Lekker nog een paar uurtjes op het strand gelegen, prima. Vandaag een stukje doorgereden naar Albufeira. Onderweg de stad Faro nog bezocht. Vanmiddag nog het centrum in geweest, lijkt op Tenerife, een centrum met veel op Engels geënte tentjes. Portugal is wel een stukje armer dan Spanje, de wegen zijn slechter en de steden zijn vuiler en vervallen. Ik vind het wel mooi om te zien. Met mij gaat het verder prima, het weer is hier prima. Blijf hier weer een paar daagjes. Foto's volgen

• 07 Juni 2011 - 07:27

Martijn:

Hoi Thur,
    Tavira ziet er mooi uit !
    Doet je campertje het een beetje naar wens ?

Groet,

Martijn

• 07 Juni 2011 - 11:08

Chris Slokker:

Hej Arthur.
    echt super mooie foto,s man en leuk dat je zo,n reisverslag doet.Kzou zo met je mee willen haha.fijne trip.gr chris

• 07 Juni 2011 - 14:23

Adry:

Hoi hoi kampeerder,
    Leuk weer iets van je te lezen! Wij zijn ook in Albufera geweest een paar jaar geleden. We waren met de hele familie, we hebben er dan ook goede herinneringen aan. Het was toen alleen zo ongelofelijk warm dat we weinig meer dan het strand hebben gezien! Ook werden we 's avonds en 's nachts nogal eens geteisterd door stomdronken Engelsen! Van die types die gewoon hartstikke bleek bleven omdat ze overdag in bed lagen en 's nachts leefden.
    Veel plezier nog en we kijken uit naar je volgende belevenissen!