Even weer een stad in, Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Even weer een stad in, Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Even weer een stad in, Sevilla

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

01 Juni 2011 | Spanje, Sevilla

Nou naar een weekje kitesurfen, voor zover dat ging, ben ik weer onderweg. Het kitesurfen ging aardig alleen de wind zat niet mee. in de anderhalve week heb ik 2 keer mijn kite uitgepakt en weer ingepakt vanwege te weinig wind en 1 keer het water in geweest met iets te veel wind. Hierna dus ook maar weer ingepakt. Omdat ik het wachten op wind zat was en de voorspelling niet heel goed is heb ik de spullen maar gepakt. Ik ben gisteren naar Gibraltar geweest om een beetje rond te kijken en een paar nieuwe boeken te halen. Vandaag naar Sevilla gereden, Ik sta nu op een camping 12km van Sevilla met naast de camping een busverbinding en volgens mij is t ook wel op de fiets te doen. Vanmiddag al even de stad in geweest, erg mooi, ik denk dat ik hier ook wel weer een paar daagjes nodig heb om alles te zien. Hier gaat het verder goed.

  • 01 Juni 2011 - 20:39

    Bianca:

    Heey broertje,
    Zo te horen heb je het nog steeds goed naar je zin en als ik zo de foto's zie ben ik best wel een beetje boel jaloers.
    Dikke knuffel Bianc

  • 03 Juni 2011 - 13:08

    Ralph:

    Hey Neef,

    Ziet er mooi uit daar. Geniet er maar goed van.
    Hopelijk kun je later nog een keer kite surfen.

    Greetz van je neefje..

  • 03 Juni 2011 - 15:12

    Johan:

    hallo, zo te lezen gaat alles goed.
    hier gaat alles ook goed. je krijgt de groet van gert-jan van seat. nou nog veel plezier.

  • 04 Juni 2011 - 21:03

    Gerrie:

    Hoi Arthur ,
    Zo te zien heb je het nog aardig naar je zin en heb je al heel wat KM afgelegd geniet er maar lekker van.
    Groetjes Theo en Gerrie

  • 05 Juni 2011 - 17:36

    Griet:

    coole foto zo van je campertje en het rotsje!
    enne, niet te veel bier drinken he ;)

  • 06 Juni 2011 - 06:29

    Daniel:

    als ik dat had geweten, had je ff koffie kunnen komen scoren (wij zaten vorige week in de bergen van malaga). Afijn, goed weer gewenst, en veel vakantieplezier en een goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Arthur

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 21362

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 06 Augustus 2016

Oranje trophy 2016

10 April 2011 - 07 September 2011

met de camper door zuid europa

Landen bezocht: