Zon, strand, zee en kite surfen. - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Zon, strand, zee en kite surfen. - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Zon, strand, zee en kite surfen.

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

24 Mei 2011 | Spanje, Tarifa

Na vertrek uit Granada door gereden naar Tarifa het zuidelijkste puntje van Spanje en ik geloof ook Europa. Onderweg de rots en de straat van Gibraltar gezien, erg mooi. Ik sta nu op een parkeerplaats, 6 km van het dorp, met uitzicht op zee en twee strand tentjes. Ik heb zondag de eerste kite surf les gehad dit ging prima tot mijn board kapot ging. (dit was een oudje en is inmidels weer gerep.) Maandag 2e les waterstart, na wat oefeneing is het me gelukt om het water uit te komen.
Vandaag rustdagje, de wind is niet goed, even een kapper opzoeken en een update. aankomende week blijf ik hier wel tenzij de wind niet meewerkt. Vermaak me prima groeten aan iedereen.

  • 24 Mei 2011 - 17:03

    Bianca:

    Ennnn heb je een nieuw kapsel??
    Fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Dikke knuffel van je zusje.

  • 25 Mei 2011 - 06:32

    Its:

    Als je haar maar goed zit, dan komen de quapas van zelf!

  • 27 Mei 2011 - 06:09

    Margriet:

    hoe kan dat nou dat je board stuk is, bij jou breekt toch noooooit iets???

  • 27 Mei 2011 - 13:23

    Margriet:

    doe anders ff een foto van je kapsel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 21368

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 06 Augustus 2016

Oranje trophy 2016

10 April 2011 - 07 September 2011

met de camper door zuid europa

Landen bezocht: