Een heel stuk verder - Reisverslag uit Granada, Spanje van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Een heel stuk verder - Reisverslag uit Granada, Spanje van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Een heel stuk verder

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

19 Mei 2011 | Spanje, Granada

Nou Het is al even geleden. Ik ben inmiddels in zuid Spanje, Granada. Vanuit Port Vendres ben ik doorgereden naar Peniscola, naar wat bleek een plaatsje met meer tijdelijke of niet Spaanse inwoners. Het was gaan regenen dus niet veel gedaan. De volgende ochtend nog even snel toeristisch gedaan, fiets gepakt en naar het stadje gefietst. Best aardig maar geen reden om te blijven hangen. De zelfde dag nog ingepakt en naar Valencia gereden. Hier heb ik een camping gevonden op 10 km afstand van het oude centrum. Een dag Valencia bekeken en een dag overdag lekker op het strand gelegen en s’avonds nog even Valencia in. Een hele mooie en ook gezellige stad. Er zijn hier veel mensen op straat wat het gezellig maakt. Op naar het strand, La Marina, weer twee honderd km verder. Deze locatie is een parkeerplaats aan het strand met een uitzicht over zee, helemaal goed, alleen het weer werkt niet mee. Op de dag van aankomst was het nog lekker, rondje gefietst en een fantastisch strandtentje gevonden (Ecuador Wilco, alleen nu met twee Spaanse schone). De volgende dag veel wind en koud (nog wel korte broek!) en af en toe regen. Dagje weinig gedaan. Vandaag doorgereden naar Granada waar ik nu op een prima stadscamping sta. Vanmiddag de stad in geweest. Het weer werkt nog steeds niet mee. Ik blijf hier nog een dagje en dan door naar Tarifa om een cursusje kite surfen te volgen. Dit was een zeer korte samenvatting van afgelopen week. Met mij gaat het Prima iedereen de groeten daar. Zie ook de foto's mazzel.

• 20 Mei 2011 - 06:42

Its:

Olé bienvenido en España!
    Als je weer in de buurt bent van Valencia of Alicanten zet het op facebook. Ik weet nog wel een paar leuke dorpjes hoor! Que tengas un buen tiempo, adios....laterrrr

• 20 Mei 2011 - 07:43

Femke:

Ook al werkt het weer niet mee...het ziet er wel super uit (foto's) Peniscola ben ik ooit geweest, beetje vreemd toeristisch dorp met een obsessie voor de eigen naam..:-) Maar genoeg om nog verder te ontdekken.Veel plezier nog!

Wij gaan vanavond dozen sjouwen naar onze strandtent 6 hoog! Tot schrijfs!

Groetjes Femke

• 21 Mei 2011 - 08:26

Ralph:

Je hebt er weer heel wat kilometers opzitten. Hopelijk word het snel mooier weer.
    Succes met kite-surfen....

Greetz Ralph.