ZEEEEEEE. - Reisverslag uit Portvendres, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu ZEEEEEEE. - Reisverslag uit Portvendres, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

ZEEEEEEE.

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

12 Mei 2011 | Frankrijk, Portvendres

Nou dat is snel he, ik zit nu een lekker bakkie grande noir te drinken.
De afgelopen week genoten van het mooie weer (25 graden en zon) de mooie stad en de omgeving. Avignon is wat mij betreft echt een aanrader. Het is een hele mooie stad binnen een stadsmuur en echt oud. Je moet er wel van houden dat culturele maar ik vond het heerlijk om er rondt te wandelen.
De fransen vielen niet tegen, als ik eerlijk moet zijn waren ze aardig en behulpzaam. Het gaat redelijk met de goede voornemens, ik heb nog steeds niet gerookt, bijna elke dag meer dan 25 km gefietst en nog heel wat afgelopen, alleen dat biertje smaakt nog te lekker.

Ik zit nu op een terrasje geheel zuidelijk in Frankrijk, Port Vendres. Ik sta op een camperplaats net buiten de stad. Hier blijf ik wel weer een paar daagjes staan.

Tot slot de camper is weer helemaal goed, ik heb nog een paar foto's bijgevoegd en ik begin jullie nu wel een beetje te missen. Groet Arthur

  • 12 Mei 2011 - 19:47

    Henk:

    We missen jou ook hoor :) !

  • 12 Mei 2011 - 19:52

    Bianca:

    We missen jou idd ook. Wat goed dat je nog steeds niet rookt petje af! XXX

  • 13 Mei 2011 - 14:16

    Johan:

    ja ja ik heb nog geen foto's gezien dat je aan het fietsen was.

  • 13 Mei 2011 - 20:14

    Its:

    Hoi Arthur, goed bezig jij! Niet roken en bewegen... ach dat biertje mag best hoor als het maar geen heel krat is.

  • 15 Mei 2011 - 09:02

    Ralph:

    Hey Thuur,
    Je geniet er zo te zien goed van. Groot gelijk en het ziet er mooi uit daar.

    En heel netjes dat je nog steeds niet rookt...

    Geniet ervan Neef.

  • 15 Mei 2011 - 12:57

    Esther En Hans:

    Hoi Arthur,
    Als ik dat zo lees, kom jij als een jonge sportieve god terug! Geniet er van!
    Groetjes, Hans en Esther.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Portvendres

Arthur

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 21366

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 06 Augustus 2016

Oranje trophy 2016

10 April 2011 - 07 September 2011

met de camper door zuid europa

Landen bezocht: