nieuwe fiets. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu nieuwe fiets. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

nieuwe fiets.

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

24 Juni 2011 | Portugal, Lissabon

24-06 waarbenjij.nu: Zo weer terug in Lissabon. Blij dat ik bij de crematie van Els ben geweest en het was fijn om iedereen weer te zien. De reis ging helemaal goed en de camper stond er nog, alleen stond de deur open en mijn fiets is uit de camper gestolen. Verder was er niets weg. Naar de camping gegaan en lekker gezwommen. Gisteren op zoek naar een nieuwe fiets. Na veel twijfel toch voor de “dure”fiets gegaan omdat deze betere, lees zwaardere, overbrengverhouding heeft. Ook nog lekker Lissabon in geweest. Zie foto’s. Gisteren de planning gemaakt om de rest van Lissabon met de fiets te doen. Vanochtend was de fiets weg, het slot hing nog doorgeknipt aan mijn camper en het tweede slot zat door het frame en achterwiel heen en zit of zat nog om de fiets denk ik. Ik hou voor mijzelf een reisverslagje bij en dit is wat ik daarin gisteren schreef: Het wordt de te dure mountainbike omdat deze voldoet aan alles en ik deze thuis ook kan houden zonder dat ik weer op zoek ga voor een betere. Het grote nadeel is dat als deze gestolen word er wel veel geld weg is.
Waarom kunnen ze GVD niet van mijn spullen afblijven. Ik vanochtend om 8 uur met de Politie mee om aangifte te doen. Het Politie bureau zit in het centrum dus ik ben daarna maar meteen de stad in gegaan en geprobeerd er van te genieten. Mooie stad Lissabon het was alleen een stuk sneller en makkelijker als het met de fiets had gekund. Morgen maar weer een nieuwe fiets aanschaffen, nu de aller goedkoopste, met daarbij een spuitbus zodat de fiets er na een kwartier niet meer uit ziet. En dan maar hopen dat ze mijn spullen nu met rust laten. Ik ga morgen langzaamaan richting Spanje via een paar camperplaatsen dus zal wel even geen internet hebben. Iedereen de groeten.

  • 24 Juni 2011 - 21:21

    Arthur Bloemendaal:

    De fiets is gelukkig voor een deel gedekt door de reisverzekering. Ik ga weer genieten van de rest van mijn reis. iedereen het beste.

  • 24 Juni 2011 - 21:26

    Bianca:

    Wat balen van je fiets!! Dat wordt 's nachts op het dak van je camper vast maken. Dan moeten ze vast teveel moeite doen om hem te stelen. Gelukkig hadden ze verder niets uit je camper meegenomen.
    Goede reis verder XXX

  • 25 Juni 2011 - 12:18

    Ralph:

    Das balen 2 fietsen gejat...ondanks dat nog een goede reis voortzetting....


  • 25 Juni 2011 - 13:10

    Adry:

    hoi hoi,
    wat is dat balen!!! Kan me voorstellen dat je de allergoedkoopste fiets van het westelijk halfrond koopt! Flink verven wil inderdaad ook nog wel eens helpen en dan vooral in opvallende glitterkleuren!

    Hopelijk bederft dit niet al te veel je pret en heb je de rest van de reis geen last meer van ongewenste bezoekers.
    Hartelijke groeten van Ton en mij!

  • 29 Juni 2011 - 08:19

    Monique:

    jee balen zeg dat je fiets steeds gestolen word, hopen dat je deze wat langer houd. enne leuk hoor dat je steeds een blog bij houd. Als het even kan dan lees ik ze! Zou zelf reizen ook geweldig vinden. Misschien als we oud zijn. We houden het nu maar bij twee weekje's per jaar.
    De groeten!!

  • 03 Juli 2011 - 07:49

    Yde:

    he reisiger alvast gefelieciteerd hoop dat ze nu van je spullen af blijven .leuke foto s
    doe voorzichtig en groetjes uit koud almere

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Arthur

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 21370

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 06 Augustus 2016

Oranje trophy 2016

10 April 2011 - 07 September 2011

met de camper door zuid europa

Landen bezocht: