wintersport!!! - Reisverslag uit Val Thorens, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu wintersport!!! - Reisverslag uit Val Thorens, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

wintersport!!!

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

27 April 2011 | Frankrijk, Val Thorens

Ik ben Zondag maar door gereden naar Val Thorens, het was alleen omhoog. Maandag heerlijk in de sneeuw, een mooi gebied en de pistes zijn redelijk, tot 14.00 is het te doen daarna is het wakeboarden ipv snowboarden.
De camper is nog niet gemaakt en mijn vooroordeel over Fransen komt weer helemaal uit. Er is hier een garage en wat denk je, ik heb wat nodig en wordt dus ook volledig genaaid!! Dat ze geen engels spreken a la, gebarentaal en aawijzen kan ook maar dat de complete remmen achter vervangen moeten worden zonder dat er ook maar naar is gekeken blijft naaierij.Het is een mooi land alleen die Fransen.
De onderdelen worden nu opgestuurd vanuit Nederland. Ik doe het zelf wel.
Ik denk dat ik tot volgende week hier blijf en dan heel snel de warmte opzoek. Tot snel

• 27 April 2011 - 20:00

Karin:

Ja, ja. Die Fransen...

• 28 April 2011 - 06:30

Noor:

Sneeuw, zon, biertje, snowboarden en wakeboarden... Wat een leven!!!!
    Heerlijk!!! Hoop dat de onderdelen snel bij je zijn! Niet te bruin worden straks hoor :-)

• 28 April 2011 - 18:41

Adry:

Hoi Arthur,
    Wat een motorpech en nog een gelukje dat je er zelf verstand van hebt!!!
    Leuk om je te volgen op deze manier, slim van je vader om ons ff te tippen!!!
    Hartelijke groeten , ook van Ton en we wachten op het vervolg!

• 28 April 2011 - 19:59

Gerrie:

Hoi Arthur balen van je remmen Gelukkig kun je nog snowboarden !!!!
    Hopelijk komen de onderdelen snel.
    Nog veel plezier in Val Thorens.
    Groetjes Theo en Gerrie

• 29 April 2011 - 10:58

Femke:

kun je niet snow, wake en kiten combineren...??! Tada! nieuwe sport! snowakiten!

• 01 Mei 2011 - 13:48

Johan:

waar zijn de foto's nog veel plezier daar en hup naar de zon.

• 01 Mei 2011 - 22:05

PIerre Hendrix:

Man wat gaaf dit!!
    Ik loop een beetje achter (normaal bij iemand van mijn soort) dus zie ik je reis nu pas voor het eerst!
    Vet cool dat je eindelijk bent gegaan, en dat je de moeite neemt dit allemaal te bloggen!
    We gaan het volgen man, geniet lekker!
    Pierre -_-

gr ab

• 02 Mei 2011 - 08:25

Gerdien En Gerry:

Ha Arthur,
    Wat een pech met de wagen! Gelukkig kan je het zelf, dus het moet allemaal goedkomen. :-)
    We hopen dat alle pech nu achter de rug is en wensen je veel plezier!
    Groeten,
    Gerry, Gerdien, Hans en Elisa

• 02 Mei 2011 - 17:37

Richard:

veel plezier tuurtje!!!!!!!!!!!!!!

• 03 Mei 2011 - 06:35

Ralph Te Mebel:

Hey Arthur,

Hopelijk heb jeje rem weer gemaakt.
    Veel succes en plezier de komende maanden...

Greetz Ralph