Eindelijk zomer - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Eindelijk zomer - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Eindelijk zomer

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

05 Mei 2011 | Frankrijk, Avignon

Nou na een weekje wintersport, erg lekker alleen natuurlijk weer bont en blauw,zit ik nu in het zonnetje met de laptop op mijn schoot. Ik ben gisteren nadat de onderdelen binnen waren en de camper voor een gedeelte gerepareerd is verder gereden naar de zon. Ik sta nu in Avignon op een stadscamping en hier blijf ik wel weer een weekje staan. De stad is indrukwekkend en de omgeving prima. Vanochtend met mijn goede voornemen begonnen om wat te gaan bewegen dus een 2 uur gefietst en genoten van de omgeving. Ik zal een paar foto's plaatsen. Met mij gaat het prima en begin nu echt een lekker relaxt vakantiegevoel te krijgen. mazzel.

  • 05 Mei 2011 - 19:39

    Griet:

    lekker hoor! ik wil ook op vakantie!!! en trots op je dat je aan het fietsen bent! en hoest met de sjekkies? mis je ze al of mag ik er niet over beginnen...
    xxx

  • 05 Mei 2011 - 21:07

    Daniel:

    wow: hoewel het hier ook qua temperatuur niet onaangenaam is, ziet het goede Franse leven er ook niet vervelend uit! Zo'n fietstochtje is vast géén staf..:-) Enjoy!

  • 06 Mei 2011 - 05:21

    Nora:

    Super chill!!! Geniet ervan!
    Dikke kus

  • 06 Mei 2011 - 07:24

    Ab:

    he tuur zorg je wel goed voor de vogeltjes gr ab

  • 06 Mei 2011 - 07:34

    Ralph Te Mebel:

    Hey Thur,
    Goed om te lezen dat de rem is gemaakt en je lekker geniet van het lentezonnetje.
    Geniet ervan.

    Greetz Ralph.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Avignon

Arthur

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 21367

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 06 Augustus 2016

Oranje trophy 2016

10 April 2011 - 07 September 2011

met de camper door zuid europa

Landen bezocht: