Frankrijk - Reisverslag uit Albertville, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Frankrijk - Reisverslag uit Albertville, Frankrijk van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Frankrijk

Door: arthurbloem

Blijf op de hoogte en volg Arthur

24 April 2011 | Frankrijk, Albertville

Ja zoals je het wel zal raden ik zit in de mac. even tijd om wat te internetten. Ik ben nu in Albertville. gisteren in luxemburg overnacht. Ik ben helaas in Albertville gestrand,de linker achter rem is defect. Ik kan nog rijden, ik heb de rem la los gehaald, maar om nou te zeggen dat dit veilig is.
Ik ga morgen hier opzoek naar een nieuwe wielremcilinder.

Ik hoop morgen weer onderweg te zijn naar Val Thorens, nog even de sneeuw opzoekken.

  • 24 April 2011 - 16:41

    HenkiePenkie:

    nee he... hoeveel km heb je nu totaal gereden?

  • 24 April 2011 - 16:43

    Arthur Bloemendaal:

    +_ 850 km

  • 24 April 2011 - 21:15

    Karin:

    Dat is even balen. Hoop dat dit toch echt wel je laatste pech is. Succes met het zoeken naar een nieuwe wielremcilinder en daarna weer lekker verder toeren.

  • 25 April 2011 - 11:59

    Daniel:

    op zich een mooi schema: sleutelen, 850 km rijden, sleutelen... en straks weer 850 km rijden..:-)

  • 26 April 2011 - 08:59

    Janny En Jef:

    hoi arthur,
    een geweldige ervaring om met de camper rond te trekken.
    een beetje(motor)pech hoort er ook bij, hahaha.
    een hele fijne reis en we houden je in de gaten.
    lieve groetjes,
    jef en janny

  • 27 April 2011 - 16:51

    Tuurtje!:

    hoe is dutch week en zijn je bindingen en je ribben nog heel?
    x!

  • 27 April 2011 - 16:53

    Margriet:

    shit, vorig berichtje was natuurlijk van mij, maar ik zette jouw naam in het verkeerde vakje (jajaja, door die zon ben ik al bijna blond, gelukkig regent het hier alweer)
    x griet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Albertville

Arthur

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 21374

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 06 Augustus 2016

Oranje trophy 2016

10 April 2011 - 07 September 2011

met de camper door zuid europa

Landen bezocht: