Oranje trophy 2016 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu Oranje trophy 2016 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arthur Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Oranje trophy 2016

Blijf op de hoogte en volg Arthur

23 Juni 2016 | Suriname, Paramaribo

Goedemorgen, is het hier,voor iedereen die dit intereseerd.

Een lange en spannende reis voor de boeg door Zuid America. Even bij het begin beginnen.

Een paar maanden gelede ben ik meegevraagd om als technische ondersteuning mee te gaan met de oranje trophy. De oranje trophy word elke twee jaar vanuit nederland verreden en rijd dan naar de olympische spelen of wk voetbal. Dit keer dus naar Rio, Brazilie.

We, Tijmen en ik, moeten proberen 13 auto's rijdend te houden over een aftand van 11.800 en door 8 landen.

Na veel gesleutel en de auto kampeer klaar gemaakt te hebben is hij 28 juni vanuit Amsterdam verscheept naar Suriname.

Op 21 Juni vertrek naar suriname parimaribo voor het vertrek op 25 Juni 2016 naar Nieuw Nickerie.

• 23 Juni 2016 - 16:44

Adry Hagenbeek:

Leuk om je te volgen! Succes!

• 23 Juni 2016 - 17:32

Ineke:

Hoi Thur,is het schip al aangekomen en de containers er al af ? Succes en veel plezier Man,Geniet!!!

• 23 Juni 2016 - 17:51

Daphne:

Geniet en doe voorzichtig x

• 23 Juni 2016 - 18:15

Robert Westland :

Gaaf Tuur!
    We gaan je volgen!
    Succes.

• 24 Juni 2016 - 06:53

Daniel Wolters:

Wat een cool avontuur! En helemaal topper dat je middels deze blog ons een beetje op de hoogte houdt van de voortgang. Geniet ervan ondanks het vast harde werken tussendoor. Stiekem best wel een klein beetje jaloers. Enjoy! Mvg, DW

• 26 Juni 2016 - 20:13

Theo En Gerrie:

Hoi Arthur Nou je grote uitdaging is begonnen we wensen jou en de rest van de ploeg een hele goede Rally toe zonder problemen . leuk dat je iedereen weer laat meegenieten van deze bijzondere reis/Rally.
    Theo en Gerrrie

• 28 Juni 2016 - 11:32

Ilonka Garritsen:

Super gaaf, we gaan je volgen. Geniet ervan en hopelijk hoef je niet al te veel auto's uit de problemen te helpen.

• 29 Juni 2016 - 12:23

Adry:

Super Arthur ! Spannend avontuur, hopelijk hoeven jullie je vakkennis
    niet al te vaak van stal te halen !